dimecres, 20 de maig del 2009

Ultims dies

Tot te un inici i un final. I jo ja torno la propera setmana a Catalunya. En tinc ganes, pero alhora em fa una pena...

Aquests dies he estat a Florencia! Quina ciutat tan maca... ho te tot! S'hi menja be, te el millor art, el riu Arno, la tradicio de l'aperitivo...

La Galeria dels Uffici es indigerible. Hi ha tantes obres cabdals de la humanitat que genera una mena de rialla exagerada. Potser es l'empatx que duc de cultura italiana...

L'Accademia, en canvi, esta feta per ensenyar el David de Miquel Angel. Realment aquest tio impressiona... Vam tenir la sort de ser-hi durant la nit dels museus, de manera que vam fer-li una visita nocturna i gratuita.

I per acabar vaig agafar el tren i me'n vaig anar a Siena. Una ciutat gotica de pedra encantadora per passejar-hi (pero no m'hi imagino visquent-hi).

Al anar i tornar amb el tren vaig disfrutar de la regio vinicola del Chianti (realment fan bons sucs aqui...). Un bon lloc es aixo de la Toscana!

PD : Siena i Florencia han estat enemigues durant bona part de la seva historia. Al segle XII durant un setge a Siena, els florentins van catapultar a dins les muralles kilos de fems i rucs (!).

1 comentari:

Óscar ha dit...

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Com que ja tornes???????????

No me lo puedo de creer... :( i jo gràcies a un bon amic dit Klaus no he pogut anar-te a veure... escolta tant impresionada vens de Firenze??? Sindrome d'Stendhal????
Jijijiji, bacioni i ens veiem d'aquí a poc llavors...