divendres, 30 de gener del 2009

Bellini

Em disposo a fer el meu primer acte social a Venecia! He quedat per sopar amb 2 artistes a casa seva... i jo m'he ofert a fer Bellinis. El Bellini es el coctel per excel'lencia venecià. Es fa amb una part de suc de pressec fresc (pesca) i 2 de cava italià (prosseco). Evidentment el suc de pressec sha convertit en granini en aquesta ocasio... ja us dire que tal!
______________________________________
El suc de pressec estava calent.. aixi que vam beure'ns el proseco sol... Un altre dia serà!

Aixo si, vaig tastar la farra Veneciana... i es que he tingut una sort descomunal amb les meves companyes de pis... Coneixen a tots els joves menys convencionals de la illa, en concret la comunitat dartistes. I es que elles son dues artistasses. Vaig tastar el meu primer spritz (la beguda autoctona consistent en afegir al vi blanc campari o altres licors, mes o menys dolços). I vaig sopar un gran rissoto fet per elles (amb raddiccio de Treviso, ceba i gorgonzola). I per aquests motius, m'agradaria quedar-hi ja. Estic com a casa.

El meu pis es increible. Precios i amb art per cada raco. I dormo a costat del piano. I al barri de l'Accademia. No puc demanar res mes!

3 comentaris:

Óscar ha dit...

Veus com l'adaptació als entorns que a priori semblen adversos, no és més que un tràmit ben veloç!!! I collons deixa't de cocktails i dona'ls-hi un bon cubata de garrafon, q em de fer país!

Anònim ha dit...

Cava amb suc de taronja es diu Bellini? Però si és una Aigua de València de tota la vida... XDDD

Anònim ha dit...

Seràs PERRA?????
quina enveja més guarra!!!! jajaja
Petons GUAPÍSSIMA!!!
Manoli